fredag 24 september 2010

Alla goda ting är...?

...två?

Jag kan visst inte blogga som normalt folk. När jag skrivit klart ett inlägg så kommer jag genast på ett helt annat ämne jag vill skriva om. Nu. Bums. Så mina inlägg verkar liksom klumpa ihop sig i par. Och det blir visst likadant den här gången...

Imorgon ska jag åka till Göteborg och shoppa med mormor o morfar - alldeles utan man och barn. Det ska bli såååå skönt att få gå runt lite i lugn och ro, utan att behöva oroa sig för att någon kommer bort (Oliver), behöver en ny blöja (Lukas), har tråkigt (maken, även om han också gillar att shoppa) eller behöver mat (kan gälla alla ovanstående men visar sig mest akut på mig och Lukas).

Så givetvis kommer jag inte hitta någonting.

Men ändå, jag hoppas på att kunna hitta nya tallrikar på Åhlens, och kanske lite kommande julklappar och födelsedagspresenter till barnen, och kanske något litet klädesplagg till mig själv, även om jag nu faktiskt HAR köpt lite kläder till mig själv redan.

I vilket fall ska det bli härligt att komma hemifrån lite, träffa brorsan och bara gå runt och vara alldeles, alldeles barnfri!

1 kommentar :

  1. Åhh... Det låter jättemysigt!!! Tack så jättemycket för igår!!! Kram

    SvaraRadera