fredag 24 september 2010

Hurra!

Jag har fått paket! Jag ÄÄÄÄÄLSKAR paket!

Och nej, det är inte min födelsedag, namnsdag eller något annat speciellt som ska firas. Och jag HAR ju beställt paketen själv, och kommer att betala för dem själv, men ÄNDÅ! Det är lika välgörande för humöret som ett lyckopiller (inbillar jag mig, har aldrig testat dem), även om man nu har beställt det själv.

Så, vad har jag fått för paket då? Jo, först kom mina och Olivers kläder från Me & I, sååå fina =) Och idag dök det upp några böcker i brevlådan, dels trotsboken (så man kanske kan få lite tips om hur man hanterar humörsvängningarna på en snart-fyra-åring) och dels två böcker av Terry Pratchett (min absoluta favoritförfattare, genialisk, humoristisk fantasy-satir skulle man väl kunna kalla det)!

Det är något spännande över paket, även när man vet vad de innehåller. Så det jag vill säga är helt enkelt - Mer Paket Åt Folket!

1 kommentar :

  1. Jag kan inte annat än att hålla med, ÄLSKAR paket!

    Kram på dig!

    SvaraRadera