söndag 26 september 2010

Shoppingtrött!

Gårdagen blev en härlig men hektisk shoppingdag i Göteborg! Åkte vid 8 med mina föräldrar och hämtade sen upp min bror i Göteborg innan vi drog ut på vår shoppingrunda. Hittade inte så mycket själv, tyvärr varken tallrikar eller kaffekoppar, men en tunika och ett par leggings blev det i alla fall. Brorsan hittade desto mer, många kanonfina kläder blev det där!

Framförallt var det så skönt att kunna springa runt "själv" och inte behöva tänka på några barn för stunden. Trots att jag var helt färdig när jag var hemma vid 23 så kändes det ändå som man hade laddat "mammabatterierna". Mycket skönt!

Idag fick vi nåt höst-ryck tror jag, så vi har båda frostat av frysen och torkat ur hela kylen. Väldigt skönt att få det gjort, det var MYCKET is i frysen...

Så, imorrn börjar veckan igen, efter en alldeles för kort helg, som vanligt. Tycker det hade varit lagom att jobba 75% egentligen, om pengarna hade tillåtit det, för då hade man fått lite bättre balans på fritid och jobb. Fast visst, jag jobbar ju inte alls just nu så det är mest för att få känna att man hinner spendera mer tid tillsammans.

Nä nu kan jag inte sitta mer här, har Lukas i en sjal, han vägrade somna annars, men nu har han legat i sjalen i nästan tre, mycket välbehövliga, timmar!

1 kommentar :

  1. Hej!

    Det låter som en bra helg!

    Kram Maria
    http://mariasdagbok.blogspot.com/2010/09/snart-over.html

    SvaraRadera