onsdag 13 oktober 2010

Snart får jag kramp i armen!

Suck, idag känns det rätt trögt att vara småbarnsförälder. Lukas är gnällig och varken sover eller äter ordentligt, och även om jag VET att det inte varar för evigt så känns det så just nu... Längtar till han kan sitta själv utan stöd och plocka med leksaker, så han inte är frustrerad hela tiden när jag inte bär runt på honom. Så så här sitter jag nu när han somnade i famnen.


Oliver har nån paus i sin 4års-trots och är världens goaste däremot, väldigt skönt!

Har tagit tag i mig idag och anmält mig till viktklubb, känner att jag behöver få lite fart på mig om jag ska bli av med gravidvikten nån gång, så om jag nu berättar det här så kanske jag kunde kämpa lite mer tänkte jag. Önska mig lycka till, det behöver jag!!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar