lördag 1 januari 2011

Det känns så himla galet!

Så har det varit nyårsafton, och det blev en väldigt trevlig sådan! Vi hade över min bror och Jossan med familj, så det kändes ganska lagom och hanterbart. Såklart blev det mycket god mat och gott vin, barnen lekte hur bra som helst trots att kvällen blev sen (bara Oliver som fick ett litet psykbryt när det var dags att gå och lägga sig 00.30...) och småttingarna sov bra de med.

Lite nyårslöften blev det med, jag har lovat att sälja min crosstrainer eftersom jag aldrig använder den (någon som blev förvånad?). Sedan blev det lite nystart på viktfronten med, nu har jag fått mig med maken på att köra LCHF, så i morse blev det frukost med bacon och äggröra. Men det känns väldigt avigt att det ska vara bra/nyttigt/göra en smalare när man helst ska äta så fet mat som möjligt, men efter jag fick Oliver körde vi GI, och det funkade ju så då borde detta göra det med. Hoppas bara att karaktären håller, sitter just nu och är vääääldigt sötsugen efter allt godis och sött i julhelgen...


Här kommer en liten hälsning till alla vänner - God Fortsättning och Må Ni Alla Bli Smala, Rika och Snygga!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar