torsdag 27 januari 2011

*djup, avslappnad suck'

Precis just nu upplever jag något jag inte upplevt på mycket, mycket länge - jag och maken kan sitta i soffan och slappa en stund framför TV'n - mitt på dagen! Ni vet, så där som man kunde göra en hel söndag innan man hade barn om man tex var bakis. Det kan jag sakna ibland. Inte att vara bakis då, utan att bara ha en slappardag bara vi två...

Så hur kommer det sig nu då - jo, Oliver är på dagis, Lukas sover i vagnen i uterummet och maken är hemma och är sjuk. Så känslan lär väl inte hålla i sig längre än Lukas sover, men ändå, jag njuter för fulla muggar!!!

I går var jag och Lukas på en social rundtur, först hälsade vi på på mitt gamla jobb där jag blev inspirerad av chefen som gått ner typ 15 kg med LCHF på inte så lång tid. Därpå bar det iväg till mitt senaste jobb för att hälsa lite. Lukas var på gott humör och var så trevligt så =)

Ikväll blir det lite besök av ett par kompisar så jag tror jag ska göra lite svampsoppa till oss - lägger nog till vitlöksbröd till gästerna som inte kör LCHF.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar