onsdag 5 januari 2011

Jag vill också ha en sån stav!

Idag har det varit en trög och deprimerande dag, fråga mig inte varför. Trött och lättirriterad, stackars barn, de som varit så goa idag...

Men men, nu ikväll var jag och Jossan och kollade på senaste Harry Potter, hade hört redan innan att den skulle vara en "transportsträcka", men jag tyckte inte det var så farligt faktiskt. Schysst film, kul att gå på bio, även om enda biosnackset blev medtagna oliver (extremt duktigt, eller hur?).


Helt allvarligt, tänk vad mycket man kunde göra med en sån här! Jag tycker inte de utnyttjar magin rätt i filmerna, hade jag kunnat trolla hade jag fixat en snyggare garderob till att börja med, det verkar inte ens ha slagit honom... ;-)

Just nu sitter jag och kollar på Filip och Fredriks sammanfattning av 2010, jag skulle också vilja göra en sådan, men jag tror banne mig hjärnan står helt still idag, så det kommer kanske en annan dag...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar