tisdag 18 januari 2011

Och så var det min tur då

Oliver mår bättre idag, så det känns skönt, däremot vaknade jag själv sjuk idag då istället naturligtvis... Men men, jag känner mig inte HELT utslagen, så jag räknar ändå med att gå på min anställningsintervju i morgon =)

Eftersom jag tyckte lite synd om mig själv idag hade jag tänkt göra en god svampsoppa att trösta mig med, men eftersom jag inte hade några frysta champinjoner - som jag trodde - så blev det en gräddig spenatsoppa istället, med några skivor tjälknul (sååå mycket godare än rostbiff!).

Men men, trots en länk till kostdoktorn så nådde jag ju inte upp till Jossans rekordmånga 500 besökare ;-) Man skriver ju för sig själv, men ändå är det ju kul när många läser! =)

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv lite, och tröstäta lite hallon och vispgrädde och ta en kopp kaffe.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar