onsdag 23 mars 2011

Det blev i alla fall billigt

Givetvis borde jag kunnat räkna ut med arschlet att jag inte skulle hitta något att shoppa idag, eftersom jag var så himlans sugen... Men men, det var trevligt att gå runt och titta på alla fina vårnyheter idag, och hade det varit lite fetare i plånboken så hade jag nog shoppat en massa fina tunikor inne på Sia. Där fanns för övrigt även VÄRLDENS sötaste väska!

Den här handväskan från Pip var helt oemotståndlig... Men lite väl dyr, 795:- var väl ungefär 300:- för mycket... =(

Nu känner jag mig lagom trött, men det kan ju ha att göra med att jag var uppe typ 10 ggr i natt med Lukas med... Vet inte vad det var, men han ville inte alls somna om direkt när han ätit vid två-tiden. Om den ungen bara ville sova lite mer någon gång... Men jag ska inte klaga, han äter i alla fall jättebra (till skillnad från storebrorsan när han var liten), så det känns skönt.

Jeans hittade jag inte heller idag, och det var väl mest akut annars. Men jag funderar på om vi ska försöka ta oss till Gällstad i helgen, tycker de har rätt konstiga kläder men de brukar ha bra jeans till hyfsat pris.

Nu ska jag försöka underhålla en väldigt gnällig och frustrerad Lukas en stund till!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar