tisdag 8 mars 2011

Har jag sagt att jag ÄLSKAR presenter?


Har jag sagt att jag ÄLSKAR att få presenter? Däremot så avskyr jag bloggtävlingar som mest bara känns som en enda jakt på besökare, men den här tävlingen föll jag bara pladask för. Jag blev nog lite kär bara i titeln - en Goodiebag känns så lyxigt liksom. Så - här har vi den nu, trots att jag aldrig hade tänkt tävla på bloggen. Men det var visst bara det att det behövde vara RÄTT tävling!

Om du med vill vara med så hittar du tävlingen här, på Mitt nya liv!


Vilka presenter som finns i varierar visst hela tiden, beroende på vilka som är med och sponsrar =)

Sponsorerna.

2 kommentarer :

  1. Det där tar jag ändå som en jättefin komplimang :) Roligt att du gillar tävlingen. Jag hoppas folk uppskattar den och tycker det är lite unikt.

    Lycka till!!
    Hälsningar
    Erika W

    SvaraRadera
  2. Ja det var ju därför jag fastnade för den i alla fall =) Tackar!

    SvaraRadera