fredag 18 mars 2011

Ingenting

Jag tänker behandla det där problemet med 40 cm vitt avfall på det bästa sättet jag vet - jag kommer att låtsas som det inte finns. Så - länge leve våren!

Men det hindrar inte mig att känna mig på fruktansvärt dåligt humör idag. Väderomslag ger mig alltid huvudvärk, och en veckas extra dålig sömn gör inte saken bättre. Fy tusan, stackars alla som träffar mig idag (vilket hittills inneburit Jossan, maken och mamma), ber om ursäkt på förhand.

Nä, jag bloggar nog mer när jag inte är så sur, det här riskerar att bli riktigt tråkigt annars.

2 kommentarer :

  1. Linda! Jag skickar en VÅR KRAM Nästa vecka kommer värmen!!

    Kram och trevlig helg! / Maria

    SvaraRadera
  2. Jag märkte inte ens att du var sur eftersom jag själv var så irriterad... ;-)
    Ser fram emot att träffas på söndag och få prata i lugn och ro...
    KRAM

    SvaraRadera