måndag 28 mars 2011

Jag ÄLSKAR skatteverket!

Wieee, fick besked från skatteverket att mitt avdrag var helt korrekt! De extrapengarna kunde inte kommit mer lägligt efter den här riktigt ekonomiskt tröga vintern... Har varit jätteglad hela dagen, så skönt att få möjlighet att planera framåt lite!

Annars har dagen varit lugn, har jobbat mest så det har inte hänt så mycket. Kan ju förresten meddela att inte bara Oliver, utan även Lukas, har den förmågan att de omedelbart ändrar sig till sommar- eller vintertid. Vilket innebar att Lukas vaknade pigg som en lärka strax efter 06 i morse ( i min värld är det ok att säga att klockan EGENTLIGEN är 05 i minst en vecka efter tidsändringen)... Stön... Jag som trodde jag var van vid att gå upp tidigt, men RIKTIGT så tidigt var jag visst inte van vid det.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar