tisdag 22 mars 2011

Vill ha, vill ha, vill ha!

Hmmm, det blir inte lika mycket bloggat nu när jag jobbar halvtid känner jag. Det är ju inte lika lockande att sätta sig framför datorn hemma en stund när man suttit framför datorn hela dagen på jobbet...

I alla fall så försöker jag njuta av vårsolen den tid som blir över, men HJÄLP vad jag är sugen på att vårshoppa! Har beställt den rosa klänningen från House of Lola, och den kommer bli använd bland annat på en jobb-fest/gala i maj, så det känns bra, men jag vill ju sååååå gärna shoppa en massa mer vårkläder! Jeans, toppar, leggings, skor och handväskor... Vad som helst egentligen!

Skulle vilja ha ett par jeans i den här stilen (det här är Lee från Ellos), mina gamla liknande jeans har på något outgrundligt sätt ådragit sig en stor reva i rumpan...

Tyvärr är det ju däremot inte så att plånboken blir på bättre humör av vårvädret (eller tja, gladare kanske den blir men banne mig inte fetare) så shoppingbegäret får väl tills vidare hållas i stram tygel med hjälp av lite fönstershopping i (förhoppningsvis) solen i morgon. Hoppas att även Lukas känner för att gå i affärer, eller helst sover ett par timmar i vagnen på förmiddagen ;-)

Inredningssugen är jag med, skulle vilja inreda klart i sovrummet som nu även är kombinerat arbetsrum/sovrum, men även det får vänta.

Det är ju tur att jag planerar att vinna på lotto i morgon kväll!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar