tisdag 19 april 2011

Separationsångest

Nu är det dags att sälja den gamla bilen, och jag kommer faktiskt att sakna den! Vi har ju haft den från början (alltså den var helt ny när vi köpte den), den har varit med på semester i Frankrike och Tyskland och vi har kört båda barnen från BB i den. Jag blev nästan lite nostalgisk, och hade den bara varit lite större så hade vi ju kunna ha kvar den. Eller om vi hade haft lite mer pengar över, då hade vi nog behållit både den och den nya bilen...

Jaja, den nya bilen är ju ändå sååå mycket finare och större, så saknaden kommer nog inte bli långvarig. Kom precis på att jag lovat bilder på nya bilen, men det har jag ju glömt bort nu igen, ska försöka fixa det i morgon. Nu kommer bara den jobbiga biten när man säljer den gamla bilen - alla som ringer och vill pruta och hålla på. Kan folk inte bara vara sådär smidiga och ta den direkt?

Nu har jag i alla fall jobbat mitt för den här veckan, så nu hoppas jag verkligen att jag ska kunna få lite sol på mig resterande dagar den här veckan! Men nu börjar House, så nu måste jag faktiskt sluta...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar