fredag 1 april 2011

Undrar om jag kan ringa hem maken så han byter på honom?

Jag vet att jag har sagt det förut, men jag säger det igen - man blir verkligen ingen bra förälder när man är trött. Eller bra person i största allmänhet förresten... Natten var, för att säga det inlindat i bomull, gräslig, med den påföljden att jag känner mig som en levande död med NOLL stubin och tålamod.

Stackars barnen har nog inte haft det lätt idag, och inte kände jag mig som nåt trevligt sällskap till vännerna heller. Efter en stunds gråt/skrik i restaurangen på IKEA (av Lukas då) så gav jag helt sonika upp och åkte hem med ungarna. Sen har jag kört TV-race med Oliver, idag får han sitta hela dagen om han vill, för jag bara ORKAR inte idag.

Åh nu bajsar Lukas igen.... suck. Undrar om han gör det bara för att jäklas...? ;-)

Återkommer med ett gladare inlägg nästa gång. Tills dess - ha det så jävla bra då, allihop.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar