tisdag 17 maj 2011

Eller kanske en miljon om fantasin tryter

I morgon ska jag opereras. Jag tänkte jag skulle göra en fettsugning, ett näsjobb, förstora läpparna, byta rumpan till en 20-årings.... eller kanske inte. Men jag ska ta bort ett åderbråck (alltså det måste vara världens äckligaste ord. Jag tror jag kommer skriva förstorat blodkärl istället) som jag fick på ena benet när jag var gravid. Helt okomplicerat alltså, om det nu inte vore för att man av någon outgrundlig anledning tycker att man ska bli sövd under tiden - så vitt jag har förstått så räckte det bra med lokalbedövning förr. Jag har varit sövd ganska många gånger, och det är ingen jättehit - brukar må lite illa och sen är man ju så förbaskat trött efter. Men men, vi får väl se om jag kan övertala dem att kanske hoppa över sövningen när de ringer angående tiden senare idag.

Ja tiden ja, jag hoppas verkligen att jag får en morgontid - man ska ju fasta i 6 timmar innan operationen. Som ni nog har förstått vid det här laget så är inte det det roligaste jag kan hitta på, för att inte tala om hur tråkigt det blir för alla runtomkring mig...

Så är det nu någon som känner för att skicka krya-på-dig-gåvor i form av tex en schysst sportbil eller två veckors semester på Maldiverna så är det nu ni ska skicka dem =)

1 kommentar :