måndag 30 maj 2011

Eller så har jag bara tappat tråden

Det verkar som min blogg lite smått börjar ta sommarlov. I alla fall blir det inte ett inlägg per dag längre, jag hinner liksom inte riktigt med, eller så har det helt enkelt inte hänt något.

Idag har jag i alla fall njutit av det MAKALÖSA vädret som infann sig idag! Jag och barnen var ute en sväng hos Jossan och satt i solen, det kändes som värsta sommardagen! I morgon är sista dagen på min sjukskrivning, så då ska jag passa på att sitta i solen och umgås med barnen så mycket jag bara kan.

Apropå att umgås med barnen, det känns riktigt tungt att börja jobba heltid nu på onsdag... Jag vill ju helst spendera hela sommaren med hela familjen! På så sätt har de här två veckorna som sjukskriven varit jättesköna, eftersom Tobbe har varit hemma med. Däremot skulle jag ju gärna slippa mitt blåsvarta ben förstås...

Det händer ju så mycket just nu, Lukas växer så det knakar och han är så frustrerad över allt han inte kan göra att jag tror att han exploderar snart. Oliver har varit i någon slags svacka ett litet tag, lite trött och blir lätt arg/ledsen. Hoppas verkligen att det är något tillfälligt, tycker så synd om honom =(

Nähä, nu ska jag kolla färdigt på Project Runway, sen ska jag nog ta och knoppa in tidigt tror jag, känns som det kunde behövas.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar