söndag 1 maj 2011

Hurra för mig

Jaha ja, då har man fyllt 25. Igen.

Inte en av topp 10 födelsedagarna jag haft, men till slut blev den ändå rätt ok. Bland det som drog ner det hela var en dåligt natts sömn, hagel, en totalt övertrött och trotsig 4 åring, en gnällig 10 månaders och lite annat smått och gott, men men, vi firade ju egentligen i påskas när min bror var här och DET var ju trevligt så jag lever på det istället =)


Jag har ju visserligen fått nästan alla presenter i påskas, men det här fina diddi-armbandet fick jag i alla fall av maken och barnen i morse, väldigt nöjd!

Igår kväll hade vi däremot väldigt trevligt besök av goda vänner - opretentiös grillning och årets första rabarberpaj stod på menyn, inte dumt alls!

Fick ett bra tips av en kompis - att jag skulle be maken hitta på ämnen jag kan skriva om när huvudet står still, men jag skulle nog vilja ändra det till att ni som läser gärna får komma med förslag, jag lovar att skriva om alla ämnen!

1 kommentar :