lördag 7 maj 2011

Laddad!

Tack vare lite motivation av Jossan (och även Maria) har jag faktiskt PÅ RIKTIGT tagit tag i mig och kör nu LCHF igen sedan i onsdags. Känns bra den här gången, inte så omotiverad som jag var sist. Och det är ju verkligen inget fel på maten, idag blev det grillad lax, zucchini och broccoli, med en väldigt god sås till på creme fraice, gräslök och rom. Till efterrätt blev det färska (i och för sig spanska) jordgubbar och vispgrädde med vanilj - MUMS!

I morgon blir det faktiskt en tripp till Götlaborg och Liseberg! Mina föräldrar hänger med, och så möter vi upp med min bror i Göteborg, så är vi ju i alla fall 5 vuxna på 2 barn, fast det känns ändå som oddsen är på fel sida??? Nu tänker jag lägga mig i soffan och bara flyta ut lite, så jag orkar med morgondagen =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar