söndag 15 maj 2011

Nananana nananana Batman!

Skit oxå vad jag känner mig tjurig! LCHF i all ära, man får absolut äta hur god mat som helst, och hungrig går man inte heller - men det är ju inte så roooooligt! Jag saknar att sitta och fika, att baka, att göra en god efterätt och allt annat sådant som inte går under LCHF... Jäklans skit. Men samtidigt är jag riktigt sur på mig själv för att jag inte kan gå ner de där sista förbaskade kilona så jag kan vara nöjd nån gång! Så visst, jag ska fortsätta ett tag till, men jag är inte glad för det, så det så!! Det är inte själva det söta som är så jobbigt, utan mer det det innebär att man lyxar till det med ett gott wienerbröd eller nåt.

Jaja, skönt att få ur sig lite frustrationer i alla fall. Helgen har annars varit ganska seg (kan ju bero på vissa efterdyningar sedan festen i torsdags) och ganska lugn. I går hade Oliver lite lek-besök och det var minsann två stycken Batman som sprang runt i trädgården =)


Coola killar leker ju Batman såklart!

Kan ju tipsa om ett billigt och roligt sätt att göra egna masker och i detta fallet Batman-boomeranger, köp ett underlägg i "gummi" från IKEA och klipp i, det håller riktigt bra och blir ändå både lätt och mjukt!

Den andre lille pillevitten har (ta i trä, kors i taket och snälla gode gud låt det fortsätta så) börjat sova lite bättre. En av anledningarna tror vi är att han helt plötsligt börjat sova på mage. Däremot har han börjat bli riktigt snorig igen, men jag hoppas att det är en snabbt övergående förkylning!

Jag hoppas verkligen inte han får för sig att ändra sig tillbaka!

I dag har jag i alla fall hunnit få lite ordning i trädgården, jag har rensat och inhandlat några små kompletterande växter där det har saknats eller nåt gammalt har dött. Känns riktigt tillfredställande faktiskt, nu är det bara att vänta och se så att allt tar sig ordentligt, och det känns inte som det kräver nån större insats av mig.

Nej, nu är det dags att sova tror jag, om jag inte ska fortsätta nästa vecka med att vara trött med!

1 kommentar :

  1. Hej! Gud så söta batman killar :) Jag kommer bort och ritar av din mask och bumerang för jag lyckas inte ;)
    Ha en bra dag! Kram Maria

    SvaraRadera