onsdag 22 juni 2011

Det är ju mitt i natten!

05:20.

05:20!!!

Så tidigt tyckte Lukas att han minsann skulle kliva upp. Och då hade han dessutom varit ledsen på natten med, så idag känner jag mig inte riktigt som en människa... Nu är man ju inte van att kliva upp varje natt, och det märks när nåt sånt här händer. Tror att han ev. kan ha fått mitt halsont och att det var det som störde.

Självklart har det varit rätt mycket på jobbet idag med då, men nu är det ju snart långhelg så det är bara att bita ihop. Imorrn blir det både midsommarfika (på förmiddagen) och eftermiddagsfika (tidigt fredagsfika), så jag gissar att det kommer bli ganska mycket kaffe =)

Nu ska jag åka och hämta maken och barnen, de har varit nere och fotat Lukas inför hans 1-årsdag, till Jönköpingsposten. Jag lever fortfarande i någon form av förnekelse tror jag, för jag kan bara inte fatta att han är ett helt år. Tänkte jag skulle sätta mig en kväll och sätta ihop ett litet kollage på året som gått, om jag inte somnar i soffan.... =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar