lördag 2 juli 2011

En allra första födelsedag!

Idag fyller Lukas 1 år!

Eftersom det är ganska full rulle här i helgen med städning och packning inför semestern så har vi firat ganska lugnt med bara mormor och morfar här idag. Fick lite energi i går, så trots mitt tidigare inlägg blev det hembakt jordgubbstårta - mycket uppskattat av alla inklusive födelsedagsbarnet!

Här kommer ett litet fotokollage från varje månad av Lukas första år!

Alldeles ny, bara 2 timmar gammal!
1 månad!
2 månader

3 månader

4 månader

5 månader

6 månader

7 månader

8 månader

9 månader

10 månader

11 månader

Och så har vi ju då födelsedagsbarnet - idag 1 år gammal!

Tror Oliver har haft minst lika roligt med Lukas paket som han har haft själv!

Nu känner jag mig tämligen slut, så nu tänker jag sätta mig och dega i soffan en stund...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar