onsdag 27 juli 2011

En liten lista till kanske?

Jag har insett att min senaste kyss… var med maken och var väldigt efterlängtad eftersom jag suttit och lyssnat på kyss-historier på P3 på jobbet hela dagen.
Jag lyssnar på… P3 oftast, ibland spotify om man vill ha lite mer ös.
Du mår bäst när du… är med familj och vänner - helst om jag äter något gott samtidigt!
Stockholms bästa stadsdel är…ingen del enligt mig. Jag tar Göteborg vilken dag som helst i veckan!
Jag pratar… ganska mycket ibland, speciellt bland folk jag tycker om.
Jag älskar/tycker om… MAT! (Ja och familj och vänner då, men det blir så klyschigt)
Min bästa vän(ner) är… Tobbe och Jossan kanske? Sedan kan det ju växla lite, det beror ju på hur mycket man hinner träffa folk!
Min första riktiga kyss… var slabbig och blöt och ingen höjdare alls. Ute i Bankeryd tror jag dessutom det var...
Jag avskyr när folk frågar… om jag är sur.
Kärlek är… underskattat i vardagen!
Någonstans, tänker någon…"undrar om vi inte skulle bjuda över Linda på lite mat" (man kan ju alltid hoppas)!
Jag kommer alltid att vara… lite nördig. Och förmodligen 5 kg tyngre än jag vill (det där med karaktären...).
Jag är hemligt förälskad i… nästan alla mina vänner.
Sist jag grät var… oj, det var längesen. Men det var nog efter en kräftskiva som gick snett, tror jag.
Min mobiltelefon är… ingen smartphone och jag börjar bli avis på alla andra!
När jag vaknar på morgonen… är jag oftast riktigt, riktigt glad - det har ju liksom inte hänt något dåligt än!
Innan jag går och lägger mig… spelar jag TV-spel, eller tittar på TV eller läser.
Just nu tänker jag på… att jag borde jobba vidare.
Bebisar är… underbara, men de är ännu goare när de blir över 6 månader och uppåt!
Homosexuella är… precis som alla andra såklart?
Blondinbella är… oh herregud så puckad och pumpad och jag-vet-inte, bara blåst!
Ikväll ska jag… iväg till Jossan med familj!
I morgon kommer jag… börja min 5kg viktspurt. Ärligt. Jo, jag lovar. Jo men jag ska verkligen det....
Jag vill verkligen…åka på semester med hela familjen. Vilket då innebär att jag först måste vinna på typ lotto - lyssnar ni nu, Svenska Spel?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar