torsdag 28 juli 2011

Here we go - again

Ok, idag startade jag min viktspurt, även fast det kommer bli svårare när vi ska "tävla" på jobbet om jag hinner gå ner något kg redan innan "invägningen", men men, går jag bara ner så gör det mig inget.

Det blir i alla fall LCHF (igen) eftersom det funkar så bra för min del, men jag känner att jag hann inte riktigt med att förbereda mig utan det blev till att åka iväg och köpa sallad med räkor och kyckling till lunch (kände inte att det var någon större uppoffring...), däremot har jag laddat jobbkylen och frysen med grekisk youghurt och frysta hallon till frukostfikat. Känns bra, jag känner mig laddad! Blev extra laddad igår med när jag träffade Jossan - minus 17 kg sedan i januari!!! Fruktansvärt bra gjort!

Någon cykling till jobbet blev det däremot inte idag, men imorgon tänkte jag försöka gå hem i alla fall, om det inte ösregnar vill säga.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar