fredag 15 juli 2011

Kul att lägga pengar på rätt saker...

Efter att inte ha gjort absolut någonting på hela veckan ( i det halvtaskiga vädret) så kände jag att en liten utflykt kunde vara på sin plats. Det blev till att göra lite nytta samtidigt - jag åkte (själv) till Göteborg för att hämta brorsan som ska med mina föräldrar på semester i morgon. Eller själv och själv, fick sällskap av Glenn o Tina som ska låna brorsans lägenhet för en barnfri helg i GBG (bara liiiiite avis).

Gick en sväng på stan först eftersom inte Johan packat färdigt. Har absolut nada, zip, noll, INGA pengar att shoppa för, men HADE jag haft det så hade jag köpt en ASLÄCKER jacka/kappa på Desigual (tror jag det hette). Hade nog kunnat handla ännu mer där, är inte bekant med märket sedan tidigare, men det var ju hur kul kläder som helst!

Jaja, avslutade i alla fall dagen med att få P-böter utanför ICA Focus (utanför Liseberg) eftersom jag missförstod skyltningen.. Försökte ju inte ens smita från det utan det var bara en felläsning! Kändes lagom surt =(

Men men, nu ska jag ta ett glas vin och äta lite god salami och ost, känns som det kunde vara läge nu! Kanske blir det någon bra film sen, om jag orkar.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar