fredag 29 juli 2011

Min stackars rumpa!

Igår kväll (efter en fantastiskt trevlig kvällsmat hos Fridaliusarna) när vi kom hem så hade jag världens huvudvärk - gissar att det kommer från stela axlar på jobbet... I vilket fall höll jag på att avlida så jag samlade ihop mig och gick ut och gick en timme (hurra, hurtiga mig), MEN jag tog på makens "masai-skor" (dvs sådana med rundad sula) för att testa om det kunde vara värt att köpa sådana själv.

Det kändes lite mysko i början, men man vande sig snabbt, men idag har jag sån träningsvärk i rumpan att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Slutsats - ska definitivt köpa sådana skor till mig med! OM jag lyckas med min ambition att GÅ hem från jobbet åtminstone ett par gånger i veckan så får jag förhoppningsvis en skitsnygg rumpa på köpet med ;-) Om inte annat måste jag röra på mig om jag ska palla att sitta still framför ett skrivbord hela dagarna...

1 kommentar :

  1. Åhh... Sådana har jag med varit sugen på... Aldrig hört att någon fått träningsvärk förrut bara så jag trodde inte de var värda pengarna men de kanske de är då... Bra jobbat!!!

    SvaraRadera