onsdag 31 augusti 2011

Masochist?

Aj aj aj. Jag är öm precis överallt sedan träningen i måndags (!)... Tyckte det kändes rätt ok igår, men efter att ha legat stilla en natt så är man inte så värst mjuk i kroppen ens i vanliga fall ;-)

Men det var sååååå kul! Det är verkligen den enda träning jag tycker är så rolig att jag gärna går dit - och alla som känner mig vet ju att jag i alla andra fall låter min bristande karaktär ta beslutet att hellre stanna i soffan annars... Och detta trots träningstiden - 20.00 til 21.30! Sedan märktes det ju ganska väl att jag inte har tränat något överhuvudtaget de senaste 7 åren om man säger så, konditionen var ju minst sagt frånvarande.

Så - idag har jag träningsvärk. Men det är ändå väldigt skönt ont, det känns att man har använt kroppen liksom.

Nähä, nu har jag varit pretto nog för denna gången (du vet vem du är...) så nu är det bäst jag avslutar det här inlägget! =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar