fredag 9 september 2011

Bara lite dagbok...

Jaha, så hade en till vecka sprungit förbi... Helt sjukt vad fort det går när det är mycket på jobbet, känns inte som man hinner med hälften och ändå bara fyller det på. Men det är roliga arbetsuppgifter, så det känns rätt ok ändå

Kvällarna springer ju oxå förbi fort, först blir det oftast lite promenad med barnen, Lukas i vagnen och Oliver på cykel, sen vips så är klockan sju och det är dags att ge dem kvällsmat och natta dem - det går alldeles för fort!

Har däremot kännt att jag har lite mer ork nu, även om kroppen är astrött efter träningen (och i 2 dagar efter med) så blir man otroligt pigg i huvudet, och inte lika lättirriterad =)

Minste lillskiten är så söt när han knatar runt hemma, direkt när han började gå var han ju stadig så det är full fart! MEN vilken skillnad på honom och Oliver, när vi sa till Oliver att han inte fick göra något så slutade han, alltså kunde vi ha alla vasar, dukar och annat framme utan problem, men den här lille han bara skrattar åt oss och fortsätter busa... *pust* Samtidigt är han så söt, med den lilla busminen =) Han är väldigt pussig och go med, och vill gärna komma och kramas lite mellan busandet, och det är jag såååå glad för!

Hade ju tänkt lägga upp lite nya fina bilder på barnen, men eftersom jag aldrig direkt hinner sätta mig på kvällarna och blogga utan får passa på på lunchen, så har jag ju inte kameran med mig.. Men i helgen ska jag i alla fall försöka!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar