måndag 5 september 2011

En stulen minut

Sitter här i soffan och degar några minuter, Oliver är ute och cyklar med grannpojken och Lukas har inte kommit hem från mormor än. Dessutom är Tobbe uppe på vinden och letar brädor =)

Det var lite farligt det här känner jag, oftast är det ju full fart på kvällarna fram till åtta, och då hinner jag ju aldrig direkt sätta mig ner innan jag ska till träningen. Hade det inte varit så roligt så hade jag nog fastnat här...

Igår var vi, som resten av Jönköping, på flygkalaset. Vi var där redan när de öppnade och åkte sedan hem vid ett, så vi slapp köerna åt båda hållen som uppstod sen. Hörde nånstans att det varit 15.000 besökare! Oliver och jag flög rundturen (tack mormor), han tyckte att det var väldigt spännande, speciellt vid start och landning. Själv kom jag på mitt när vi skulle starta att jag ju har lätt för att bli åksjuk (hur sjutton kan man glömma det???), men vi flög ju inte så länge (ca 20 minuter) och framförallt svänger det ju inte så mycket så det gick bra ändå som tur var =)

Har världens shoppingsug, för när det gäller kläder så tycker jag alltid att det kommer mest till hösten! Älskar de mysiga, varma kläderna i mustiga färger... Men, det är ju tyvärr helt kört, ekonomin tillåter absolut inga extra utlägg överhuvudtaget den här månaden =(. Jaja, i-landsproblem, helt klart, men det är ändå roligt att drömma lite....

Nähä, om man skulle dammsuga lite eller nåt för att inte tappa farten helt nu kanske?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar