fredag 28 oktober 2011

Fotobomb

Jag fick visst till och med lite tid att gå igenom bilderna i min kamera så här på kvällskvisten, så här kommer ett gäng från en dag mellan att Olivers vattenkoppor försvann helt och Lukas fick sina. En kall höstdag i lekparken, helt enkelt!


Kan se en hel del av mig själv i Oliver, älskade att klättra på allt som gick (och inte gick för den delen) att klättra på!

Lite studsmatta för hela familjen =)


Han är inte långt efter storebrorsan, åtminstone inte när det gäller VILJAN att klättra!






Alltså jag är hemskt ledsen, alla andra föräldrar, men jag har de finaste barnen i hela världen. Och jag är inte alls partisk... ;-)

1 kommentar :

  1. Fina verkligen! :-) Men vaaarför envisas du med att säga vattenkoppor? Vattkoppor heter det! *petig* ;-)

    SvaraRadera