torsdag 6 oktober 2011

Lite vardagsnjutning

Jag hade nog förträngt lite hur vattenkoppor funkar, för jag trodde inte att det skulle komma fler efter de som kom igår. Behöver jag säga att jag hade fel??? Stackars Oliver, han har hur mycket vattenkoppor som helst... Men (än så länge) verkar de inte klia så jättemycket, vi har kletat på kylbalsam i och för sig, så det kanske hjälper lite. Hoppas verkligen att det inte blir fler nu!

Själv var jag i alla fall på jobbet idag, det var liksom lugnare än att vara hemma... Dessutom har jag lite för mycket att göra för att vara hemma. Det funkade i alla fall rätt ok, och nu har jag testat nån tablett från hälsokosten som ska rensa upp i bihålorna, hoppas det funkar! (tack Anders)

På tal om hälsa - jag är ju med i Buzzador, och mitt nuvarande erbjudande var att få köpa en massagedyna från OBH Nordica till ett bra pris, mot att jag delar med mig av erfarenheten med andra =) Det gör jag gärna, kan jag säga, mina föräldrar har redan en nästan likadan, och den är sjukt effektiv! Enda nackdelen med denna varianten är om man är lång, då räcker den inte ända upp till axlarna, MEN den är sååå skön! Eller ja, det gör nästan ont under tiden, men efteråt är det skönt... Dessutom ingick en spikmatta i kitet, men det har jag sedan tidigare så den var ingen större överraskning. Brukar faktiskt somna på den vi har sen innan.... I alla fall - är det nån som vill ha en riktigt effektiv massage så är ni varmt välkomna till mig!

1 kommentar :

  1. skulle också behöva en spikmatta.. tror det hade hjälpt att släppa spänningarna över skuldrorna som ger mig förbaskat mkt huvudvärk..

    SvaraRadera