tisdag 1 november 2011

Som en utbankad biff

...känner jag mig ungefär. Inte för att det var så våldsamt på träningen igår, ett par lätta skrubbsår bara, men däremot var den asjobbig (och därmed oxå sjukt kul), så hela jag känner mig riktigt, riktigt trött idag! Mina sparkar "lossnade" lite med, även om det fortfarande kommer behövas mycket övning på dem.

Men alltså, nog om det. Nu ska vi prata om mörkare, tyngre saker - jag HATAR när det blir så här mörkt ute! Jag tillhör en av de många som går i ide när vintern kommer, morgnarna är seeeega och kvällarna likadant... På sommaren har man ju inga problem med att sätta fart på sig och faktiskt GÖRA något efter jobbet, men nu när det är så här mörkt när man kommer hem så blir jag bara trött och seg... Suck! Borde nog flytta till varmare och ljusare breddgrader...

Ikväll måste jag verkligen laga nån form av mat, LCHF såklart, men all inspiration ligger också i dvala, så snälla, hjälp mig komma på nån bra mat!

1 kommentar :

  1. Gör ett par goda färsbiffar med oliver och fetaost, massa ugnsrostade grönsaker och maffig tzatziki!!!

    SvaraRadera