söndag 4 december 2011

Att besegra en rädsla

Vilket skitväder det har varit den här helgen! Det har ju regnat på tvären... Hade hellre haft ett par decimeter snö nu faktiskt, om jag ska vara ärlig.

På förmiddagen i dag såg det ändå rätt ok ut, så vi chansade och gick på en promenad, fick faktiskt några ganska fina bilder (om jag vinner pengar nån gång ska jag köpa en riktig kamera, det hade varit riktigt kul att lära sig lite mer, men men, en annan gång kanske...) på familjen:

Till och med maken fick fastna på ett kort =)

Lilla linslusen smilade gärna upp sig för kameran...

...storebrorsan var inte lika road men fastnade till sist ändå.
Självklart började det ju regna/hagla när vi var en bra bit bort, så vi fick typ springa hem i regnet, INTE trevligt.

Min förkylning verkar faktiskt ha gett upp, nu är det på sin höjd lite snuva, så imorgon är det äntligen träning på schemat igen! Jag är riktigt, riktigt sugen... Dessutom har jag nog faktiskt bestämt mig, jag ska göra nåt jag är riktigt rädd för - jag ska sparras! Jag har bara gjort det en enda gång, för typ 10 år sedan när jag sist tränade kickboxing, och jag kommer fortfarande ihåg hur sjukt mycket adrenalin jag hade. Det är ju ändå rätt läskigt att stå öga mot öga mot någon som man VET kommer att slå på dig, skydd eller ej... Har ju lite "handikapp" med, i och med att jag hade läpp- och käkspalt när jag föddes så har jag ju opererat näsan och överkäken, så de är väldigt mycket ömmare än på andra. Jag är rätt nervös, men samtidigt känner jag lite jävlar-anamma, det skulle vara så skönt att besegra en rädsla liksom. Håll tummarna!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar