tisdag 13 december 2011

Ett ganska ointressant inlägg

Kände mig lite snuvig och skrapig i halsen i går (men väldigt lite) innan jag gick och tränade, men eftersom det var första passet med "avanceradegruppen" så ville jag väldigt gärna vara med. (det var för övrigt SJUKT jobbigt och ganska svårt, jag som just kände mig lite duktig ;-P ) Det kan ju gå lite åt två håll när man bara känner lite, lite förkylningssymptom, men tyvärr verkar det ha gått åt fel håll för idag känner jag mig hängig och yr... =/ Nåväl, jag har klarat mig rätt bra i höst, så nu hoppas jag mest på att det ger sig till julfesten på lördag.

Oliver har (igen) blivit hostig och snuvig, och Lukas verkar ha halsont med, så det är väl inte så konstigt heller. Däremot var han ganska pigg (Oliver alltså), så det blir dagis idag ändå - det är ju inte så långa dagar direkt - och Luciafirande utanför dagis ikväll =) Han ska tydligen vara tomte och springa före Luciatåget på något sätt (det har varit varierande bud på vad han ska GÖRA - allt från att han ska vara starwarstomte till att han ska ha klädrace (utomhus?!?!) så det ska bli riktigt intressant!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar