torsdag 29 december 2011

Sjuk, sjukare, sjukast

Hua, det här blir nog inte ett så sammanhängande inlägg känner jag... Känns som att jag skrivit om att alla varit förkylda hela december nu, men som jag (tror) jag skrev sist så blev Lukas jättehängig och hostig på kvällen annandagen. Nätterna sen dess (två eller tre?) har jag halvsuttit hela nätterna med honom på magen, medan han "sovit" till och ifrån... *gäsp*

Det är så synd om den lilla stackaren, han är superrosslig och har feber, igår fick vi knappt i honom något alls på hela dagen, inte ens glass =( Visserligen verkar han lite, lite piggare idag, han har ätit två glasspinnar och druckit en festis, men vi ska ändå ner till Hälsan och lyssna på honom, för han ser riktigt hemsk ut vid det här laget, mörkröd  runt ögonen och snorig i hela ansiktet (oavsett hur mycket man torkar honom så hinner han ju alltid snora ner sig).

Så, det var nog ungefär det jag hade att rapportera, hjärnan funkar inte alls, kom inte ens ihåg hans personnummer när jag skulle ringa Hälsan...


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar