onsdag 29 februari 2012

Och en färgglad vårjacka med, helst...

Det är nästan fysiskt - begäret att få vårshoppa nu när vårsolen (?) tittat fram lite. Speciellt efter de totalt utfattiga månaderna december-februari... (hua!)

Ekonomin har ju fått ett litet lyft nu i alla fall, när vi båda jobbar, även om vi nu har gått ner till 90% båda två och typ vabbat 40 dagar sedan i januari =/ , så det finns liiiite utrymme till att shoppa - så det har jag tjuvstartat med lite smått! Köpte ju då mina knallrosa jeans på H&M igår, och idag har jag på mig ett par knallorangea strumpbyxor till en jeanskjol. Man blir verkligen gladare och piggare av lite färg, men det är av ren självbevarelsedrift jag håller mig till att ha färg på benen - skulle jag ha en orange tröja skulle jag se så blek ut att jag kunde bli dödförklarad och det blir ju så jobbigt att ordna upp...

Vill dessutom ha ett par gröna converse har jag kommit på, typ sådana här:

Mina gamla diesel "converse" slets ut förra året, så någon form av vårsko MÅSTE jag ju ändå ha.... eller hur?!?!

Idag ska jag dessutom klippa mig, blir väl iofs inget revolutionerande, men känslan av att få förnya sig nu på vårkanten är ändå högst påtaglig =) Vad är det du känner att du MÅSTE ha nu på våren...?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar