söndag 18 mars 2012

Eventuellt är hon lite av en sadist också

Har precis varit på massage. Eller ja, det är lite missvisande att säga massage, för då tänker man på panflöjter, mjuka händer och avkoppling, vilket inte riktigt stämmer med den här massagen, men den är SÅ bra! Det är en tjej som bor på torpa som är helt fantastisk, hon letar skoningslöst upp varenda liten (och stor) knuta på hela ryggen, från nacken ner till höfterna och utplånar dem mordiskt en efter en.

Det. Gör. Ont.

Faktum är att när hon masserar bort knutorna jag har på höfterna så gör jag vissa kopplingar till värkarbete.

Men det är fantastiskt effektivt, visserligen mår jag just nu lite lätt illa, fryser som en nakenhund i sibirien, har huvudvärk och är öm i hela kroppen - men liksom på ett bra sätt. Ryggen känns mjuk och varm, och mina höfter som annars lätt "låser" sig är rörliga och medgörliga - SKÖNT!!!

Nu är Maken nere hos henne, han har inte varit där innan, men han behöver absolut ta tag i sin rygg han med. När han kommer tillbaka tänker vi faktiskt bara ta en skön dag och dra till Gällsta en sväng, barnen är hos mormor och det vore rätt skönt att komma ut lite. Hittar iofs ALDRIG nånting där, men det är lagom långt att åka och ändå rätt ok att gå runt och titta i...

Ha en skön helg, allihop!

2 kommentarer :

  1. Åh vad skönt det låter! Har hon någon hemsida eller liknande?

    Gällstad är bra. Där bor mina föräldrar så jag var där igår. ;-) Fast jag hittar sällan nåt där heller. Inte på Lager 157 i alla fall. Men där finns en del andra bra butiker.

    SvaraRadera
  2. Nej jag hittar hellre aldrig något där, men men, kul att riva runt lite i alla fall liksom.

    Nej, hon har ingen hemsida, men du får gärna hennes nummer om du vill?

    SvaraRadera