lördag 17 mars 2012

Vårfint

Igår hade vi en fantastiskt trevlig kväll med ett par kompisar som kom över. Vi hämtade mat från en italienare och en grek och satt och drack vin - enkelt, opretentiöst, avslappnat och roligt, helt enkelt en perfekt fredag!

I morse vaknade jag (med vaknade menar jag såklart att Lukas väckte mig vid sex) och hade trots vädret en väldig lust att göra lite vårfint, så efter lite frukost tog jag en sväng ner på torget och inhandlade penséer, påskliljor, tulpaner och ris. Fasen vad kallt det var bara, var helt stelfrusen när jag planterat, men det blev fint i alla fall =)
Hoppas de klarar sig ute nu bara, det är ju inte supervarmt än...

Ingen som märkt att jag gillar orange just nu va?

Nu har jag städat av huset, så nu ska jag byta till mina vårgardiner och göra lite påskfint tänkte jag, vet inte riktigt var energin kom ifrån, men det är bäst att passa på och utnyttja den!

Som min kompis så vänligt påpekade så är jag numer lätt beroende av instagramm, men vad sjutton, det finns ju värre saker att missbruka ;-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar