torsdag 26 april 2012

Som en bergochdalbana...

Det är inte klokt vilken humörpåverkan min träning har, har jag märkt. Jag var ju riktigt nere när jag inte fick träna, och meddetsamma efter första träningen i måndags gick jag med ett stort leende på läpparna och småsjöng för mig själv där hemma.

Den känslan har hållit i sig nästan hela veckan, i morse kände jag att humöret började dippa igen, men nu efter lunch har det gått uppåt igen - för nu KOMMER jag ju att träna ikväll. Faktiskt riktigt häftigt när man tänker på det!

Annars är helt galet - det känns som det har gått flera månader sedan vi var på kanariöarna, fast det bara var några futtiga dagar sedan... Har redan börjar fundera på lite av en kompensationsresa eftersom inte barnen hade det så kul, kanske ev. till HansaPark i tyskland. Älskar annars HeidePark, lite söder om Hamburg, men den parken är främst för lite större barn (och vuxna - halleluja), men jag har ingen erfarenhet av HansaPark så om någon har det får ni gärna ge tips/betyg!

I morgon hade jag tänkt försöka mig på att köpa en bikini, innan min lilla solbränna försvinner helt. Då blir det åtminstone liiiiiite mindre plågsamt inbillar jag mig... Skulle vilja ha något färgglatt, men det har jag haft som ambition flera gånger innan och ÄNDÅ hamnar det alltid svarta bikinis i garderoben... Såg att intersport och stadium hade fått fram sina nu, så NÅT borde man väl kunna hitta!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar