torsdag 19 april 2012

Sommarkläder

Ok, det är bara att konstatera - min "sommargarderob" är gapande tom... En och annan klänning, annars är ju de flesta linnen och billigare klänningar sedan förra säsongen urtvättade och dags att kassera. Skulle dessutom vilja ha en ny bikini, den jag VERKLIGEN vill ha är den här, från Desigual... 

Ja, och så är hon ju väldigt lik mig med. Samma kropp och lika brun. 
 Jag HAR i alla fall inhandlat den här klänningen (oxå Desigual), eller rättare sagt så har maken köpt den till mig i födelsedagspresent. Fast jag kanske handlade den själv... ;-)

Hrm, sitter inte likadant på mig, men den var faktiskt ändå väldigt smickrande och söt! Sen är nog modellen typ 1,60m  eller nåt, för på mig blir den en bra bit kortare. 
Hoppas lite på att kanske kunna shoppa lite mer på semestern, det ska tydligen ligga ett köpcentra nästan där vi ska bo, och en liten fågel viskade i mitt öra att de har en desigualbutik.....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar