fredag 1 juni 2012

zzzZZZzzz

Känner mig tröttare än tröttast!

Min mässa är slut idag, jätteskön, även om det är en hel del efterarbete kvar. Men jag är såååå trött! Det är nog en del som hänger kvar från helgen, har man jobbat jättemycket i två veckor så är det kanske inte supersmidigt att vara borta den helgen däremellan, men det är ju inte alltid sånt man får välja själv.

Nåväl, idag är det i alla fall fredag, jag hoppas att det innebär att jag sakta men säkert kan få lite energi tillbaka.... Planerna för helgen är på lördag gå ut och festa, ni vet så där man gjorde när man var 20, bara för att ha lite roligt. Vi är ett gäng, och jag tror inte nån av oss har varit ute de senaste 10 åren, men nu ska vi upp på dansgolvet är tanken. Känner mig inte supperladdad i dagsläget direkt (eftersom jag har svårt att hålla ögonen öppna), men det är planerat sedan länge så det får väl bli så.

Nu är det dags att börja fredagsjobba!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar