onsdag 4 juli 2012

Storytel

Jag är ju med i Buzzador, där man kan få prova nya produkter och tjänster mot att man berättar för sin omgivning om erfarenheten, och just nu har jag fått prova Storytel.

Storytel är en tjänst som man kan välja ha i mobilen eller datorn, och den går helt enkelt ut på att du har ett abonnemang där du kan lyssna på ljudböcker på ett smidigt sätt. Man installerar appen, väljer bok och sen är det bara att lägga sig på stranden och lyssna!

Ljudböcker gillar jag verkligen, speciellt på sommaren, och det är en smidig tjänst att använda. Vill man bara kunna lyssna på en ljudbok i månaden kostar det 49 kr och vill man ha obegränsat är det 169kr / månad, men nu när jag "buzzar" om detta så får jag skänka ut 1 ljudbok gratis till alla som vill prova! Det enda jag behöver är din mailadress så skickar jag en gratislänk...

Den här lyssnar jag på just nu, verkar riktigt bra!
PS, det går även att lyssna på böckerna i offline läge, om man tex som jag ska åka utomlands och inte vill ha på min nätuppkoppling på mobilen. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar