lördag 25 augusti 2012

Man kan inte köpa sig lycka

Heter det ju, fast jag vet inte jag... Är man lite nere finns det banne mig inte mycket saker som slår lite shopping! Idag blev det faktiskt mycket bra inhandlat, overall och skor till Lukas, fleece till Oliver och, ta i trä, ett par jeans till mig! Dessutom i strl 29, det har jag inte haft sen jag var tonåring (att det sen snarare beror på en bra modell med mycket stretch behöver vi ju inte fokusera på)! Har hittat en favoritmodell tror jag - G-star Raw, Lynn skinny - såååå sköna!

2 kommentarer :

  1. Visst är det de jeansen du provade med mig och Glenn en gång? :) Assnygga oavsett! Verkligen :D

    SvaraRadera
  2. Nej, det är faktiskt inte de jeansen, fast de är väldigt lika utseendemässigt. Däremot var det jättemycket stretch i de här, så de är sjukt sköna! Tack =)

    SvaraRadera