tisdag 11 september 2012

Två fruar, två världar

Alltså, det är faktiskt väldigt sällan jag kollar på TV nu för tiden (oftast spelar vi eller kollar på nån film eller så), den lilla tiden som blir över, men nu när maken är ute och går med en polare så fastnade jag framför Svenska Hollywoodfruar en stund. Det är fascinerande, lite som att läsa Kissies blogg, man tittar liksom med någon slags skräckblandad förtjusning. Några av dem kan man ju undra över om de har någon verklighetsförankring överhuvudtaget....

För övrigt känns det som vardagen går i 110 just nu, skola, dagis, jobb, simskola, träning - allt bara går i vartannat, nu har vi haft lite tur ändå så allt har flutit på utan problem, men det är ändå fullt ös! I kväll lyckades jag dessutom klämma in en klipptid för mig själv, det var sjukt välbehövligt och jag var grymt sugen på att göra något nytt, så Anette på MixStudio fick fria händer. Det blev en mjuk och ganska kort klippning, med huuur mycket alternativ som helst när det kommer till styling. Hon är SÅ duktig! Tror att typ halva min bekantskapskrets klipper sig hos henne... Tänkte jag skulle försöka dra till med en miljonvinst på Lotto i morgon med, så jag kan köpa en fin garderob till min nya stil med ;-)


Eh... har en av Hollywoodfruarna en bloggassistent?? Det känns ganska konstigt eller? Haha, eller det kanske man skulle ha, nån som följer ens vardag (för den är ju såååå spännande) och sen bloggar om det...

1 kommentar :

  1. Snygg i håret! Precis det om blogg assistent skrev jag om Igår :) ha ha det vore nått

    Kram

    SvaraRadera