måndag 15 oktober 2012

Fantastisk dag!

OJ! Vilken rolig dag jag har haft idag! På onsdag börjar mässan Elmia Garden, och jag och kollegan/vännen K håller på med alla interna saker, dekorationer, bistro, scen, entré och en massa annat smått och gott. Vi samarbetar med John Bauergymnasiets floristlinje (Tackochlov), de dekorerar allt fantastiskt fint med grönt! Vi har även ett litet samarbete med Granit, där vi hyr och köper in en hel del av deras produkter för att använda på mässan, mycket fina saker är det!

Så, idag har jag sprungit runt hela dagen, tittat var lampor ska placeras, burit inredningssaker, kört skottkärra och beställt till saker som saknas. Tiden har rusat iväg, alla har varit jättepositiva och jag känner mig lite lätt speedad! VILKET KUL JOBB JAG HAR! I alla fall en dag som denna (nu behöver vi ju inte fokusera på dagarna när inget stämmer och det enda man gör är att sitta inne på sitt kontor och försöka reda ut en massa problem).
Så här såg det ut förra veckan när snickarna höll  på att göra klart. Ska försöka fota en del i morgon, så ni får se hur fint det blir när allt är klart!
Nu är jag trött i benen och redo att åka hem, men förutom att den här dagen redan har varit fantastisk så får jag dessutom avsluta med att gå på ett sparringpass tack vare att mamma hämtade barnen från dagis/skola idag! Det känns som det kommer gå jättebra det med, och om inte annat lär det ju bli roligt! =)

2 kommentarer :

  1. Jag ska jobba för MEMU på Garden!! Ska bli så kul att se hur fint ni har gjort! Tänkte komma förbi kontoret också så hoppas vi ses då! :D

    SvaraRadera
  2. Jag hörde det, vad roligt! Klart du ska titta in här med! =)

    SvaraRadera