torsdag 11 oktober 2012

Ledsen

Har känt mig hängig idag, så där så man känner att man håller på att bli riktigt sjuk, men det har inte riktigt brutit ut. Hade iofs en riktigt jobbig natt med Lukas, så jag hoppades att det skulle ge sig om jag vilade lite. Jag ville verkligen, verkligen inte missa min sparring idag, jag har längtat jättemycket, och förra torsdagen var det ju föräldramöte så då missade jag oxå :-(

Jag kom så långt att jag bytte om, men eftersom bara det gjorde mig andfådd och fick huvudet att dunka så var det bara att inse att det nog inte var en bra idé. Men jag vill så gärna! Har haft sån ångest hela kvällen att jag missade det att jag nästan hoppas att jag är vrålsjuk i morrn för då tog jag i alla fall rätt beslut. Ledsen är jag i vilket fall, usch jag vill inte tappa formen eller suget, men det är svårt när det bara finns två möjliga pass i veckan för att det ska funka, och ett uteblir :-(

USCH!!!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar