söndag 14 oktober 2012

Meningslöst

Alltså det händer inte mycket i mitt liv just nu känns det som. Låt mig tänka, vad har hänt i helgen... Jo, Lukas har sovit utan nattskräck i 2 nätter, dock vaknade han 05:10 i morse så jag känner mig inte superpigg ändå. Jag lyckades dessutom jaga bort det värsta av den här "håller-på-att-bli-sjuk" grejen med  lite alkohol i går, höll på att dö av värmeslag i natt, men idag känns det helt ok (=träning ikväll, hurra!).

Så, det var allt. Suck.

Vad VILL jag ska hända då? Tja, många saker handlar ju dessvärre om att det går åt en del pengar (åka på SPA, till Göteborg, shoppa inredning, köpa julklappar, ja ni fattar... Har förresten de flesta presenterna/julklapparna färdiga, det är ju liksom mest till barnen och det som är kvar är inte så mycket. Köper hellre lite dyrare grejer än många skitsaker, de har så mycket leksaker ändå...

Haha, vilket totalt meningslös inlägg det här blev....!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar