torsdag 29 november 2012

Det är jag och Kissie....

Har haft lite kläd-ångest gällande de kommande festligheterna, min festgarderob är minst sagt ganska tanig. En del klänningar är helt enkelt för stora (visserligen kul) och en del omoderna (jag går inte så ofta på fest tydligen), så det som blir kvar är en sorglig samling - två lite festligare klänningar i kort modell. Partytoppar har jag inga alls, den enda jag trodde jag hade kvar visade sig vara trasig, så idag fick det bli en tur upp till A6 för att försöka hitta nåt. Har letat tidigare, men jag kan verkligen inte ha modell rak och supervid, eller inte utan att se höggravid ut i alla fall. Till slut landade jag inne på Esprit, och där hittade jag ett helt gäng. Den jag föll för var såklart dyrast.... 400 kr känns som ganska mycket när man inte använder en festtop så ofta, men det var verkligen den jag gillade bäst, så det fick bli den till slut. Så - idag blir det faktiskt min första "outfit" -bild! Känner mig oerhört mycket som en tonåring... ;-)

Ser lite konstig ut på bilden, den var snyggare i verkligheten. Tror jag. 
För att väga upp det lite får jag väl ta med en statusrapport på den stackars sjuklingen här hemma - igår hade febern gått ner till strax runt 38, men idag var den uppe i 39 nu på eftermiddagen igen. Han är riktigt trött och medtagen, stackars Oliver!

2 kommentarer :

  1. Ser fin ut! Väldigt smickrande över bysten.

    SvaraRadera
  2. Åh, tack :-) ja, och så är det en bra modell att äta i ;-)

    SvaraRadera