tisdag 22 januari 2013

Före och efter

Haha, nej, det gäller inte träningsbilder, utan något oerhört mycket mer komplicerat än så... I helgen passade jag på att klippa Lukas, som var hyfsat samarbetsvillig. Det är helt klart en upplevelse att klippa någon som inte sitter stilla i 2 sekunder och som man dessutom VET kommer tröttna efter 5 minuter. Alltså har man max 5 minuter på sig att klippa ett tämligen rörligt mål... Det blev i alla fall rätt ok, sen är det ju ungefär lika svårt att få ett skarpt foto på honom som att klippa honom, men här är lite före och efter i alla fall...
Bry er inte om kaksmulan, det krävdes lite mutor för att få hela 5 minuter. 
Här har jag använt det klassiska formatet "lycklig efterbild" för att liksom visa att hela hans livskvalitet har förbättrats otroligt mycket efter denna makeover...
 Man kunde ju tänka sig att man kunde köra med trimmer, men dels har han ett så supermjukt hår att det knappt går, och sen passar han inte heller i det superkorta så bra.

För övrigt, för den som var nyfiken, så gick det bra för maken på hans första MMA-träning igår, det verkar ha varit roligt eftersom han ska köra igen på onsdag =) Det lät väldigt lockande att prova, får jag möjlighet med barnvakt eller så någon gång så ska jag oxå testa tänkte jag...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar