måndag 7 januari 2013

Framgång!

(det här kommer handla om träning, bara så ni vet)

Idag var första sparringpasset på ungefär tre veckor, och SOM jag har längtat! Under jullovet och december har jag ju kört på gym som kompletterande eller ersättande träning, och jag var på gymmet både igår och idag (på lunchen) dessutom, så jag var både taggad och lite nervös om jag skulle orka idag. Var lite nyfiken på om det hade gett nåt resultat med, förutom de jag kan se med egna ögon, och det hade det! Hade mycket bättre ork och kände mig piggare i hela kroppen, så idag fick jag ihop sparringen riktigt bra för att vara första gången på så länge =)

Känner mig nästan löjligt nöjd och glad efter passet, fick tom lite beröm av de "gamla" rävarna (tja, erfarenhetsmässig då), vilket gjorde gott =) Nu är kroppen helt slutkörd och ganska öm, men jag är gladare än jag varit på länge! När allt annat känns som det bara inte funkar så är det ju åtminstone skönt att ha en fast punkt att hänga upp livet på. Och sen är det ju inte fel att få slå lite på folk med ;-)

Det här kommer säkert ses som ett tämligen drygt pretto-inlägg, men JAG skriver det för att jag är glad och vill bubbla av mig lite! Kanske att det tom  motiverar någon att prova att utmana sig själv på ett eller annat sätt =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar